მერვე დღეს განვიხილეთ საშინაო დავალება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი- პრეზენტაცია და პრეზენტაციის რუბრიკა, რუბრიკაში შევიტანეთ მახასითებლები რომლითაც მოწმდება მოსწავლის ნამუშევრები. პროექტში გამოყენებული მაქვს აქტივობა რომლის მიხედვითაც მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად. მოსწავლეების ჯგუფებად გაყოფისთვის ვიყენებ ერთ მეთოდს. ვიყენებ კოლაბორაციულ რუბრიკას სადაც თითოეული ჯგუფის წევრისთვის შესასრულებელი აქტივობებია ჩამოწერილი.
განვიხილეთ კონელის კითხვარი რომლ;ითაც ფასდება ინტელექტუალური მონაცემები, მისი გამოყენება შეგვიძლია მოსწავლეთა ჯგუფების შექმნისას.
შეფასების ინსტრუმენტებს და მეთოდებს მოსწავლეებს წინასწარ გავაცნობ, რათა მოსწავლეები თვითრეგულირებად მსწავლეელებადჩამოყელიბდნენ. გავიგე რომ შეფასების ინსტრუმენტები და მეთოდები მოსწავლეებთან ერთად შევიმუშაო და მომავალი პროექტების განხორციელებისას ამ ინსტრუმენტებს შევქმნი ჩემს მოსწავლეებთან ერთად , რომელიც მეც და მოსწავლეებსაც დაგვეხმარება საკითხის უკეთ გააზრებაში. იმისათვის, რომ ყველა მოსწავლე ჩართული იყოს, საჭიროა მოვახდინო ფასილიტირება და დიფერენცირება კლასის, ამ მიზნით შევიმუშავებ თითოეული მოსწავლის საჭიროებიდან გამომდინარე, რომელ საჭიროებასაც დავადგენ ვმვ სქემის საშუალებით განვსაზღვრავ ინდივიდუალურ პასუხისმგებლობებს პროექტის ფარგლებში.
ჩვენს პორტფოლიოში საქაღალდეში კურსის რესურსები ავტვირთეთ მასალა რომლის გამოყენებაც შეგვეძლება მომავალში სასწავლო პროცესში.
მომდევნო ლექციისათვის უნდა დავასრულოთ გეგმა სახელმძღვანელოს მე-6 და მე-7 მოდულის დახმარებით http://tpdc.ge/essentials/.
განვიხილეთ კონელის კითხვარი რომლ;ითაც ფასდება ინტელექტუალური მონაცემები, მისი გამოყენება შეგვიძლია მოსწავლეთა ჯგუფების შექმნისას.
შეფასების ინსტრუმენტებს და მეთოდებს მოსწავლეებს წინასწარ გავაცნობ, რათა მოსწავლეები თვითრეგულირებად მსწავლეელებადჩამოყელიბდნენ. გავიგე რომ შეფასების ინსტრუმენტები და მეთოდები მოსწავლეებთან ერთად შევიმუშაო და მომავალი პროექტების განხორციელებისას ამ ინსტრუმენტებს შევქმნი ჩემს მოსწავლეებთან ერთად , რომელიც მეც და მოსწავლეებსაც დაგვეხმარება საკითხის უკეთ გააზრებაში. იმისათვის, რომ ყველა მოსწავლე ჩართული იყოს, საჭიროა მოვახდინო ფასილიტირება და დიფერენცირება კლასის, ამ მიზნით შევიმუშავებ თითოეული მოსწავლის საჭიროებიდან გამომდინარე, რომელ საჭიროებასაც დავადგენ ვმვ სქემის საშუალებით განვსაზღვრავ ინდივიდუალურ პასუხისმგებლობებს პროექტის ფარგლებში.
ჩვენს პორტფოლიოში საქაღალდეში კურსის რესურსები ავტვირთეთ მასალა რომლის გამოყენებაც შეგვეძლება მომავალში სასწავლო პროცესში.
მომდევნო ლექციისათვის უნდა დავასრულოთ გეგმა სახელმძღვანელოს მე-6 და მე-7 მოდულის დახმარებით http://tpdc.ge/essentials/.
No comments:
Post a Comment